قهرمانی استقلال قطعی است؟
قهرمانی استقلال قطعی است؟

خبرورزشی نوشت: استقلال در لیگ برتر بیست و یکم در یکی از آرام‌ترین فصول خود موفق شد همراه با فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی اش به نتایجی دست پیدا کند که کمتر کسی انتظار آن را داشت. مروری بر صحبت‌های پیشکسوتان استقلال که نتایج استقلال را فراتر از انتظار نسبت به اتفاقات اخیر طی ماه‌های […]

استقلال, جواد نکونام, فوتبال, لیگ برتر - قهرمانی استقلال قطعی است؟

خبرورزشی نوشت: استقلال در لیگ برتر بیست و یکم در یکی از آرام‌ترین فصول خود موفق شد همراه با فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی اش به نتایجی دست پیدا کند که کمتر کسی انتظار آن را داشت.

مروری بر صحبت‌های پیشکسوتان استقلال که نتایج استقلال را فراتر از انتظار نسبت به اتفاقات اخیر طی ماه‌های گذشته می‌دانند،این موضوع را به وضوح به یاد می‌آورد که استقلال در لیگ بیست و یکم چنین شرایطی را ایجاد کرده بود هرچند که در فصل جاری نتایجی بهتر از آن فصل را تا اینجا گرفته است.

از جمله مسائلی که در لیگ برتر بیست و یکم به عنوان فاکتورهای ویژه و خاص به تیم فرهاد مجیدی نسبت داده می‌شد اتحاد تیمی بود. چیزی که حالا محمد نوازی در برنامه تلویزیونی به وضوح آن را عامل کسب موفقیت در هفته‌های گذشته عنوان می‌کند.

گرچه تیم استقلال در ابتدای فصل شاهد اختلافات عمیق و شدید بین علی خطیر و جواد نکونام بود اما به هر شکلی که بود این مسائل رتق و فتق شد تا امروز یکی از مربیان استقلال برای مطرح کردن موضوع اتحاد و تاکید کردن بر این ویژگی به ارتباط خوب بین مدیریت و کادر فنی اشاره می‌کند عاملی که در لیگ برتر بیست و یکم بین فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو مدیر عامل بخت باشگاه استقلال بارها مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

فرهاد مجیدی و مدیرعامل لیگ بیست و یکم استقلال به قدری به هم نزدیک و تفکراتشان با هم در یک مسیر قرار داشت که در نهایت بهترین اتفاق و رکورد به یاد ماندنی قهرمانی بدون باخت آن هم سه بازی مانده به پایان فصل برای استقلال رقم خورد. هرچند خیلی‌ها معتقد بودند در آن فصل تیم‌های سپاهان پرسپولیس و تراکتور در قواره‌های همیشگی خود نبودند اما به هر حال لیگ برتر بود و استقلال توانست با تکیه بر اتحاد مثال زدنی بین بازیکنان کادر فنی و کادر مدیریتی در نهایت به این عنوان دست پیدا کند.

حالا و درست دو سال بعد از آن اتفاقات شاهد کسب نتایج بهتر از استقلال هستیم در حالی که گفته می‌شود اتحاد بین بازیکنان و کادر فنی و کادر فنی با مدیریت باشگاه در حد قابل قبول است.

اگر این وضعیت‌ها پایان فصل باقی بماند بدون شک باید انتظار یک قهرمانی زود هنگام دیگر بعد از کسب این عنوان در دو فصل قبل را برای استقلالی‌ها متصور باشیم. فصلی که فرهاد مجیدی پیش از گرفتن مدال قهرمانی تحمل این همه اتفاق خوب را نداشت و اشک ریخت. با توجه به ابراز علاقه شدید نکونام و خانواده‌اش به استقلال اگر وضعیت به همین منوال تا پایان فصل پیش برود شاید بار دیگر باید شاهد اشک‌های یک مربی دیگر استقلالی روی سکوی قهرمانی باشیم البته این‌ها همه در صورتی است که واژه اتحاد همچنان سایه خود را از سر استقلال کم نکند.

منبع: اطلاعات انلاین