یکی از کم حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس، علی علیپور بود. مهاجم مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ که حالا در خارج از کشور توپ می‌زند و جزو لژیونرهای ما محسوب می‌شود، بیست‌ونهم آبان سال ۹۲ پس از پیروزی فوق‌العاده حساس پرسپولیس مقابل پیکان، با اشاره به شرایط عجیب تیمش در آن مقطع به زیرنویس گفت: همه شرایط پرسپولیس […]

یکی از کم حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس، علی علیپور بود. مهاجم مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ که حالا در خارج از کشور توپ می‌زند و جزو لژیونرهای ما محسوب می‌شود، بیست‌ونهم آبان سال ۹۲ پس از پیروزی فوق‌العاده حساس پرسپولیس مقابل پیکان، با اشاره به شرایط عجیب تیمش در آن مقطع به زیرنویس گفت: همه شرایط پرسپولیس در این روزها را می‌دانید. ما در بین دو نیمه هم‌قسم شدیم تا گل پیکان را جبران کنیم و هرطور شده بازی را ببریم. خوشحالم که توانستیم این بازی را با گل من با پیروزی دو بر یک به پایان برسانیم. این گل را ابتدا به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم که با وجود برگزاری مسابقه در وسط هفته، مارا در ورزشگاه آزادی تنها نگذاشتند و کنارمان بودند. از طرف دیگر، دلم می‌خواهد این گل پیروزی‌بخش را به برانکو ایوانکوویچ هم تقدیم کنم. سرمربی خوب پرسپولیس که این روزها با وجود مشکلات فراوان کنارمان ایستاده و همه دست به دست هم داده‌ایم تا طرفداران را خوشحال کنیم.

پرسپولیس در آن مقطع روزهای بسیار دشواری را سپری می‌کرد و به خاطر مشکلات قانونی ایجادشده حتی اجازه جذب بازیکنان جدید را هم برای یک دوره چند ماهه نداشت اما با این وجود برانکو توانست همراه با پرسپولیسی‌ها تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و علاوه بر آن سرخ‌پوشان پایتخت عنوان قهرمانی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را هم جشن گرفتند.

زیرنویس‌گردی| وقتی علی علیپور گلش را به سرمربی‌اش تقدیم کرد/ پرسپولیس قطعا روی ریل موفقیت می‌ماند

منبع: خبـر ورزشی