رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی را ابلاغ کرد +متن کامل
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی را ابلاغ کرد +متن کامل

مهر نوشت: متن پیام به شرح ذیل است؛ به نام خدا نوشتن و گفتن خاطره‌های دفاع مقدس حسنه و صدقه است. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سلام و درود بر شهیدان راه خدا که با شهامت و شهادت خویش به اهل قلم و معرفت، توفیق و ذوق و شوق آن بخشیدند تا راوی حکایت واقعیت‌های افتخارآمیز […]

- رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیامی را ابلاغ کرد +متن کامل

مهر نوشت: متن پیام به شرح ذیل است؛

به نام خدا

نوشتن و گفتن خاطره‌های دفاع مقدس حسنه و صدقه است.
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

سلام و درود بر شهیدان راه خدا که با شهامت و شهادت خویش به اهل قلم و معرفت، توفیق و ذوق و شوق آن بخشیدند تا راوی حکایت واقعیت‌های افتخارآمیز سال‌های حماسه و ایثار بوده و مجاهدت‌های فرزندان حضرت روح الله با قلم خود به تصویر کشند.

درود خداوند بر نویسندگان و اندیشمندان متعهدی که قلم جز به نام و یاد حق به دست نمی‌گیرند و داستان را همواره محملی می‌دانند برای نظر به وجه الله.

دفاع مقدس، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) چشمه جوشنده‌ای است که می‌توان از آن به جهت کسب معرفت بهره‌ها جست و بدان عطش حق‌جویان و تشنگان حکمت و حقیقت را سیراب نمود.

خوشا آنان که توفیق آن دارند تا در قالب داستان، جهادگران عرصه تبیین و پاسدار حرمت خون مجاهدان راه خدا باشند.

جایزه ادبی یوسف با تنوع فراگیر از سویی و ارتباط نزدیک با نویسندگان و فرهیختگان عرصه ادبیات دفاع مقدس و مقاومت از سویی دیگر و نیز تجربه موفق برگزاری یازده دوره، امروز به یکی از جریان‌های تاثیرگذار همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبدیل شده و پاسخگوی بخش چشمگیری از نیاز این مهم در بازدارندگی و مقابله با تحریف و وارونه‌نمایی وقایع سال‌های حماسه و ایثار است، با این حال گنجینه عظیم دفاع مقدس ظرفیت رشد و توسعه صد برابری در اقدامات فرهنگی هنری را دارد.

برگزاری آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان ولایتمدار و پرافتخار خوزستان و شهر مقاوم خرمشهر را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به برگزیدگان و برندگان شاخه‌های مختلف این جایزه، از تمامی شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی نموده و توفیق روزافزون خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت در ظل توجهات حضرت، ولی‌عصر (عج) و حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: اطلاعات انلاین