به گزارش زیرنویس، بهرام صیدی اظهار کرد: نخستین حادثه در حوالی ساعت ۱۳:۲۷ دقیقه ظهر امروز در محور قدیم ساوه به سلفچگان نرسیده به روستای غازم آباد به وقوع پیوست که از شدت بالایی برخوردار بود. وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودروی کاپرا به شدت برخورد میکند که […]

به گزارش زیرنویس، بهرام صیدی اظهار کرد: نخستین حادثه در حوالی ساعت ۱۳:۲۷ دقیقه ظهر امروز در محور قدیم ساوه به سلفچگان نرسیده به روستای غازم آباد به وقوع پیوست که از شدت بالایی برخوردار بود.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودروی کاپرا به شدت برخورد میکند که بر اثر وقوع این حادثه دلخراش ۳ تن از سرنشینان سواری تیبا که یک مادر و دو فرزند بودند در دم فوت کردند و راننده خودروی دیگر به بیمارستان منتقل شد.

صیدی خاطرنشان کرد: در دیگر حادثه در ساعت ۱۴:۳۴ دقیقه گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه ترافیکی در محور خرقان در شهرستان زرندیه به مرکز فوریت‌های پزشکی گزارش شد که بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک خودروی سمند دچار واژگونی شده بود گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در دم فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه اضافه کرد: رانندگان برای رسیدن به مقصد از هرگونه عجله خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

منبع خبر: رکنـا