حسین بیژنی رئیس شورای شهر بابل با اشاره به سقوط مرگبار شهروند بابلی در پی سقوط از پل موزیرج گفت: سهل‌انگاری در بازدید از پل و نبود ایمنی کافی موجب سقوط یک خانم از شکاف بین دو مسیر رفت و برگشت این پل به داخل رودخانه بابل‌رود شد، درحالی‌که مشابه چنین اتفاقی قبلا رخ […]

 

حسین بیژنی رئیس شورای شهر بابل با اشاره به سقوط مرگبار شهروند بابلی در پی سقوط از پل موزیرج گفت: سهل‌انگاری در بازدید از پل و نبود ایمنی کافی موجب سقوط یک خانم از شکاف بین دو مسیر رفت و برگشت این پل به داخل رودخانه بابل‌رود شد، درحالی‌که مشابه چنین اتفاقی قبلا رخ داده بود.

روز گذشته سقوط از پل موزیرج بابل، مرگ خانم بابلی را رقم زد و با حضور عوامل امدادی و غواصان پیکر این زن از بابل‌رود به بیرون کشیده شد.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید این خبر، گفت: خانم فائزه غلامپور آهنگر ۲۵ ساله براثر سقوط از پل جان خود را از دست داد.

اما موضوع مهم اینکه باوجود اینکه چندی پیش هم این حادثه اتفاق افتاد اما اقدامی از سوی مسوولان شهری جهت برطرف شدن مشکل در پل موزیرج صورت نگرفت.

حسین بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی با تسلیت به این خانواده، به دلیل بروز حادثه نشأت گرفته از سال‌ها غفلت و سهل انگاری سازندگان، کارفرمایان، ناظران و نگهداران پل محل اتفاق ابراز داشته و امیدوارم شهردار، مسوولان و همکاران شهرداری با دقت نظر در خور وظیفه و استفاده از نظر کارشناسان خبره، نسبت به شناسایی عامل یا عاملان حادثه و دلایل قصور و کوتاهی منجر به آن و نیز سهل‌انگاری افرادی که باید بازدید نوبه‌ای از پل‌های شهر به منظور رفع معضلات و مشکلات موجود احصا و گزارش می‌کردند، اقدام و با عوامل سهل‌انگار از طریق معرفی آنان به محاکم قضائی برخورد کنند تا این اقدام شاید مرهمی بر زخم قلب جریحه‌دار خانواده متوفی و نیز احساسات شهروندان بابل باشد.

شورای شهر بابل تا شناسایی و حصول نتیجه برخورد قانونی با عاملان بروز حادثه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مهدی کیانی امیری شهردار بابل نیز اعلام کرد؛ براساس وظیفه قانونی، شرعی و خدمتی نهایت تلاش خود را در مورد شناسایی علت معضل و نیز بررسی کارشناسانه پیرامون شناسایی آن به عمل خواهد آورد.

فارس

+