اقدام هنجار شکنانه یک داور ووشو با نام ایران در مسابقات جهانی آمریکا!
اقدام هنجار شکنانه یک داور ووشو با نام ایران در مسابقات جهانی آمریکا!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو به میزبانی آمریکا در حال برگزاری است و فردا سه شنبه ۳۰ آبان ماه این دوره از رقابت ها به پایان خواهد رسید. نکته حائز اهمیت این است که تیم ملی ووشو ایران به دلیل کارشکنی آمریکایی ها و عدم صدور روادید از حضور در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو به میزبانی آمریکا در حال برگزاری است و فردا سه شنبه ۳۰ آبان ماه این دوره از رقابت ها به پایان خواهد رسید.

نکته حائز اهمیت این است که تیم ملی ووشو ایران به دلیل کارشکنی آمریکایی ها و عدم صدور روادید از حضور در این رقابت ها در بخش  داوران بازماند، اما  در این رقابت ها در بخش داوران تالو یک نفر خانم با نام ارغوان جلالی به عنوان داور با نام ایران حضور پیدا کرد!

در فیلمی که در اختیار زیرنویس قرار گرفته، این فرد در اقدامی هنجارشکنانه بدون پوشش اسلامی در این مسابقات به عنوان داور ایرانی و به عنوان نماینده کشورمان معرفی می شود!

اینکه کاروان ورزشکاران ایران با اقدام غیرورزشی آمریکایی ها در این مسابقات حاضر نشده، چگونه یک داور زن بدون حجاب  به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد تامل برانگیز است.

 

 

زیرنویس، این آمادگی را دارد تا صحبت های مسوولان فدراسیون ووشو را در این باره منتشر کند.

پایان پیام/





منبع: فارس