نوراللهی بی‌احترامی کرد و حذف شد!
نوراللهی بی‌احترامی کرد و حذف شد!

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حذف احمد نوراللهی از تیم ملی گفت: قلعه‌نویی به دلیل بی احترامی او را کنار گذاشت و در حال حاضر تصمیم سرمربی تیم ملی همین است.

 

سعید الهویی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص رقابت تیم‌ ملی ایران و ازبکستان، اظهار داشت: در استادیوم بنیادکار که بسیار هم با کیفیت است، مقابل ازبکستان بازی خواهیم کرد. ازبکستان در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در فوتبال داشته و لژیونرهای خوبی دارند و پیشرفت زیادی کرده‌اند. ازبکستان در مسیری است که بتواند خودش را از تیم‌های درجه دو آسیایی جدا کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا جهانبخش و دلیل جدایی بازیکنان سپاهان از اردو تیم ملی، عنوان کرد: علیرضا جهانبخش پس از ترک اردوی تیم ملی به باشگاه فاینورد برگشته و زیر نظر کادر پزشکی این تیم ریکاوری می‌کند و طبق آخرین بررسی‌هایی که انجام شده بین ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد تا به میادین برگردد. قلعه نویی به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد اما جام ملت‌ها چون بحث نتیجه گیری است نمی‌توانیم ریسک کنیم.

مربی تیم ملی ادامه داد: کارهایی که الان در کادرفنی تیم ملی انجام می‌شود مثل ماتریس بازیکنان، اگر کادرفنی خارجی انجام می‌داد، چه اسم‌هایی که روی آن نمی‌گذاشتند. این ماتریس بازیکنان به عوامل زیادی بستگی دارد که مثل تعداد بازی، سن و سال، تجربه و نیازهای تیم ملی، باعث دعوت بازیکنان به تیم ملی می‌شود. تصمیم نهایی برای دعوت از بازیکنان را هم سرمربی تیم ملی می‌گیرد.

وی در مورد ماجرای خط خوردن احمد نوراللهی از لیست تیم ملی گفت: او کار اشتباهی کرد که اردو را ترک کرد و خودش هم قبول دارد. کادرفنی به این بازیکن اعتقاد دارد و ما همه برای این لباس و پرچم تلاش می‌کنیم اما احمد انسان بسیار خوبی است و دچار مشکلات شخصی بود و اشتباه بدی کرد. قلعه نویی به دلیل بی احترامی او را کنار گذاشت و در حال حاضر تصمیم سرمربی تیم ملی همین است.

الهویی افزود: بازیکنان بزرگ حال حاضر تیم ملی، جهانبخش، طارمی، حاج صفی، سردار آزمون خطاب به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفتند که هر چیزی که قرار است برای ما تهیه کنید، اول به تیم نوجوانان، بانوان و المپیک بدهید. این‌نشان می‌دهد تیم ملی خودش را تافته جدا بافته نمی‌داند.

منبع: خبـر ورزشی