به گزارش زیرنویس، سرهنگ طیب محمدی فرمانده انتظامی مریوان اظهار داشت: با اعلام خبر مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ شهروند در شهر مریوان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران با حضور در محل دریافتند که دو نفر با هم درگیر شده‌اند که فرزند […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ طیب محمدی فرمانده انتظامی مریوان اظهار داشت: با اعلام خبر مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ شهروند در شهر مریوان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل دریافتند که دو نفر با هم درگیر شده‌اند که فرزند یکی از آنان با ضربات چاقو فرد دیگر را مجروح می‌کند و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان بیان داشت: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده اقدامات درمانی موثر واقع نشد و در بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی مشخص شد که قاتل به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده و قصد خروج از کشور را داشته که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط، محل اختفای قاتل شناسایی شد.

محمدی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مریوان با همکاری آگاهی استان، متهم را در یکی از شهرستان‌های همجوار  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مریوان در پایان ضمن توصیه به جوانان مریوانی برای خودداری از حمل سلاح سرد ، از خانواده‌ها خواست تا بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

منبع خبر: رکنـا