پایان دودستگی در تیم ملی تپانچه؟
پایان دودستگی در تیم ملی تپانچه؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جواد فروغی بعد از مدال طلای المپیک توکیو نتوانست آنطور که باید در مسابقات دیگر نتایج قابل قبولی کسب کند.  نتایج ضعیف او در رویدادهای جهانی و بین‌المللی باعث شد انتقادات زیادی به عملکرد او وارد شود به طوری که وی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در کره جنوبی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جواد فروغی بعد از مدال طلای المپیک توکیو نتوانست آنطور که باید در مسابقات دیگر نتایج قابل قبولی کسب کند. 

نتایج ضعیف او در رویدادهای جهانی و بین‌المللی باعث شد انتقادات زیادی به عملکرد او وارد شود به طوری که وی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد با تصمیم فدراسیون و کادر فنی در ترکیب تیم اعزامی قرار نگرفت. 

وی بعد از تغییر چندین مربی در چند ماه اخیر با احمدظفر جعفرزاده کار می‌کرد. این مربی علاوه بر فروغی با وحید گلخندان و جوهری‌خو نیز تمرین می‌کرد اما با پایان مسابقات کره جنوبی و عدم نتایج مطلوب در چند رویداد پایان همکاری این مربی با فدراسیون تیراندازی اعلام شد.

- پایان دودستگی در تیم ملی تپانچه؟

نکته عجیب در تمرینات تیم ملی تپانچه این بود که دو گروه با دو مربی کار می‌کردند و به این صورت نبود که یک سرمربی در راس کار باشد و چند مربی در کنار او با ورزشکاران تمرین کنند. همین دو دستگی باعث شد تا اختلافاتی هم به وجود بیاید و نتایج آن طور که انتظار می‌رفت کسب نشد تا جعفرزاده از تیم ملی کنار برود. حالا باید دید برنامه فدراسیون تیراندازی با کنار رفتن جعفرزاده چه خواهد بود؟ آیا مربی دیگری جایگزین می‌شود یا محسن نصر اصفهانی هدایت کل تیم را برعهده خواهد گرفت؟

تمرینات تیم ملی تپانچه از چند روز قبل آغاز شده و ملی‌پوشان خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند‌. در این رشته هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر صاحب سهمیه شده است. 

پایان پیام/





منبع: فارس