حسینی: والیبال پیشرفت کرد، چون ثبات مدیریت داشت
حسینی: والیبال پیشرفت کرد، چون ثبات مدیریت داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، امیر حسینی درمورد پروسه برگزاری انتخابات و اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون والیبال اظهار داشت: والیبال فعلاً اوضاع خوبی ندارد و می‌توان گفت که مریض شده است. احساس می‌کنم که وزارت ورزش یا ارگانی که مسئول این کار است باید به کارنامه چندین ساله فدراسیون والیبال نگاه کند و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، امیر حسینی درمورد پروسه برگزاری انتخابات و اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون والیبال اظهار داشت: والیبال فعلاً اوضاع خوبی ندارد و می‌توان گفت که مریض شده است. احساس می‌کنم که وزارت ورزش یا ارگانی که مسئول این کار است باید به کارنامه چندین ساله فدراسیون والیبال نگاه کند و سپس تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: باید دید که در چند سال اخیر خواسته‌های وزارت ورزش در فدراسیون والیبال اجرا شده است یا خیر. من فدراسیون والیبال را ۱۰۰درصد موفق می‌دانم و بین تمام رشته‌های تیمی هم فکر می‌کنم والیبال موفق ترین فدراسیون بود و تنها دلیلش هم ثبات مدیریت بود. فکر می‌کنم حدود ۱۶ سال مرحوم یزدانی‌خرم رئیس فدراسیون والیبال بود و الان هم سال‌هاست که داورزنی ریاست را برعهده دارد و پیشرفت والیبال را به راحتی می‌توان دید.

پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من از سال ۱۳۷۰ در اردوهای تیم ملی بودم و پیشرفت والیبال را با چشمان خودم دیدم. زمانی ما با کمترین امکانات به اردوهای تیم ملی می‌رفتیم و شاید در سال یک سفر خارجی می‌رفتیم، اما حالا اردوهای تدارکاتی و مدیریت چندین تیم ملی و برگزاری مسابقات متعدد و… کمک کرده که والیبال رشد کند. هر بازیکن در سال حداقل ۱۵ بازی ملی در سال انجام می‌دهد و اینکارها هزینه سنگینی دارد و باید بپذیریم که ساختن چنین چیزی سخت است که فدراسیون والیبال به خوبی از پس آن برآمده است. فدراسیون والیبال هر سال طبق برنامه پیش رفته است و مسابقات در تمام رده‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود.

پایان پیام/





منبع: فارس