علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مجموع بارش‌های شهر کرمانشاه بعد از سامانه اخیر ١٨ میلیمتر بوده است. وی افزود: بارش‌های شهر کرمانشاه از ابتدای پاییز تا کنون ٧۶/٧ میلیمتر و سال گذشته در این بازه زمانی بارش ٢٠/٧ میلیمتر بوده است. سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: میزان بارش […]

- سهم ٣٨ میلیمتری کرمانشاه از بارندگی روز گذشته

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: مجموع بارش‌های شهر کرمانشاه بعد از سامانه اخیر ١٨ میلیمتر بوده است.

وی افزود: بارش‌های شهر کرمانشاه از ابتدای پاییز تا کنون ٧۶/٧ میلیمتر و سال گذشته در این بازه زمانی بارش ٢٠/٧ میلیمتر بوده است.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: میزان بارش بلند مدت شهر کرمانشاه ۶٩/٩ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ٢٧٠ درصدی داشته و نسبت به بلند مدت افزایش ١٠ درصدی داشته است.

وی گفت: در سامانه بارشی اخیر بیشترین بارش‌ها در جوانرود با ۶٨/۶ میلیمتر و کمترین بارش مربوط به حمیل با ١٣ میلیمتر بوده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: میانگین بارش این سامانه در کل استان کرمانشاه ٣٨/١ میلیمتر بوده است و در مجموع بارندگی در آبان و آذر ماه امسال بیش از نرمال بوده و نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حداقل دما مربوط به سنقر و کلیایی با ١/٨ درجه سانتیگراد و حداکثر دما مربوط به قصرشیرین با ١٩/١ سانتیگراد بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: موج بارش‌ها امروز به پایان می‌رسد و از امروز تا پایان هفته با افت چشمگیر دما روبه‌رو هستیم.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین