به گزارش زیرنویس به نقل از «الکأس»، کمیته محلی سازماندهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش بلیت بازی‌های این رقابت‌ها، برای کمک به مردم فلسطین اختصاص داده می‌شود. تیم ملی فلسطین به جام ملت‌های آسیا صعود کرده و با ایران ، امارات و هنگ کنگ همگروه شده است. همچنین […]

به گزارش زیرنویس به نقل از «الکأس»، کمیته محلی سازماندهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش بلیت بازی‌های این رقابت‌ها، برای کمک به مردم فلسطین اختصاص داده می‌شود.

تیم ملی فلسطین به جام ملت‌های آسیا صعود کرده و با ایران ، امارات و هنگ کنگ همگروه شده است.

همچنین صفحه روزنامه «لوسیل» قطر گزارش داد شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا با اشاره به لزوم همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از آنها اظهار داشت: به‌خاطر وضعیت فعلی و شرایط سختی که مردم فلسطین در آن قرار دارند، تصمیم گرفته‌ایم که درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را با همکاری شرکای مربوطه، به تلاش‌های امدادی برای مردم فلسطین اختصاص دهیم.

این درآمدها به نیازهای اساسی شامل غذا و تجهیزات پزشکی مربوط می‌شود.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن سال جاری به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین همگروه است.

منبع: تابناک

منبع خبر: رکنـا