به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون چهارشنبه، اول آذرماه برگزار می‌شود و لیست کاندیدا‌های این کمیسیون‌ها اعلام شد. احسان حدادی، حسن تفتیان، فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل‌نژاد، رضا قاسمی و کیوان قنبرزاده از جمله نفراتی هستند که کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران شده‌اند. […]

- شائبه فدراسیون دوومیدانی در انتخابات کمیسیون‌ها به نفع داوری/ بی اطلاعی ورزشکاران از برگزاری انتخابات و کمیسیون

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون چهارشنبه، اول آذرماه برگزار می‌شود و لیست کاندیدا‌های این کمیسیون‌ها اعلام شد.

احسان حدادی، حسن تفتیان، فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل‌نژاد، رضا قاسمی و کیوان قنبرزاده از جمله نفراتی هستند که کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران شده‌اند.

در بخش مربیان هم هادی سپهرزاد، محمدمحسن ربانی، زهرا نبی‌زاده و الهام کاکلی کاندیدا شده‌اند.

انتخابات به صورت الکترونیک و به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه همان روز انجام می‌شود.

البته با وجود این اتفاق و طبق اساسنامه عرف این است که ۳ ماه پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی باید کار‌های اساسی از طرف ورزشکاران صورت بگیرد تا در نهایت امر این اتفاق منجر شود که ۴۵ روز پس از آن لیست نهایی مشخص شود. اکنون این سوال پیش می‌آید ورزشکاران چطور می‌توانند در ظرف ۲۴ ساعت تا پیش از انتخابات با افراد مختلف رایزنی کنند؟ آیا این اتفاق نشان از کج سلیقگی فدراسیون دوومیدانی و مسئولان آن ندارد؟

گفتنی است در شرایط فعلی هنوز مشخص نیست چه زمانی انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار می‌شود و از طرف دیگر نیز افشین داوری همچنان با وجود اتمام دوره سرپرستی‌اش به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این برهه زمانی تنها شخص وزیر ورزش و جوانان است که می‌تواند به داوری ابلاغ کند که آیا اجازه فعالیت مجدد در سمت خود را دارد یا خیر.

نکته جالب توجه این است که داوری قصد کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون دوومیدانی را هم دارد و در این شرایط فعلی حضور او این شائبه را ایجاد می‌کند که بخواهد از این اتفاقات و جایگاه خود برای به دست آوردن ریاست فدراسیون دوومیدانی استفاده کند.

گفتنی است فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد که محمد مشهدی باری را به‌عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کند تا افشین داوری از سمت خود استعفا دهد تا دبیر فدراسیون کار‌های مربوط به برگزاری انتخابات را پیگیری کند و داوری برای حضور در انتخابات فدراسیون ثبت نام کند تا پس از آن با کمک دبیر خود بتوانند اهداف خود را در انتخابات پیش ببرند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا