به گزارش زیرنویس، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال، تیم‌های نوجوانان مالی و مکزیک از ساعت ۱۲ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه عجیبی در این بازی رقم خورد. تیم نوجوانان مالی که در گروه B جام جهانی دو […]

به گزارش زیرنویس، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال، تیم‌های نوجوانان مالی و مکزیک از ساعت ۱۲ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه عجیبی در این بازی رقم خورد.

تیم نوجوانان مالی که در گروه B جام جهانی دو پیروزی مقابل تیم‌های کانادا و ازبکستان به‌دست آورد و با ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت، در حالی به مصاف مکزیک رفت که این تیم هم در گروه F پایین‌تر از آلمان قرار گرفت و با چهار امتیاز به‌عنوان تیم دوم به دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها رسید.

تیم‌های نوجوانان مالی و مکزیک در شرایطی امروز مقابل هم قرار گرفتند که تیم برتر این بازی باید در دور یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده مسابقه «ایران و مراکش» می‌رفت که تیم آفریقایی توانست با نمایش مقتدرانه به این مهم دست پیدا کند.

تیم نوجوانان مالی که در مرحله گروهی باخت خفیف یک بر صفر مقابل اسپانیا و دو پیروزی با زدن هشت گل به ازبکستان و کانادا داشت، امروز هم توانست با نمایش کاملا هجومی و یک‌طرفه و برتری پنج بر صفر در جدال با مکزیک به دور یک‌چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال برسد.

این پیروزی تیم نوجوانان مالی را به جمع هشت تیم برتر جام جهانی رساند و آن‌ها حالا باید منتظر برگزاری مسابقه ایران و مراکش در همین استادیوم باشند تا حریف بعدی خود را بشناسند.

منبع خبر: رکنـا