به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در جاده کرج – چالوس ازمحدوده شهرستانک تا کندوان و بارش باران در آزادراه های استان البرز هستیم که سبب لغزندگی سطح محورها شده است. وی ادامه داد: با توجه به بارش ها ، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ پیمان کرمی گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در جاده کرج – چالوس ازمحدوده شهرستانک تا کندوان و بارش باران در آزادراه های استان البرز هستیم که سبب لغزندگی سطح محورها شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش ها ، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

سرهنگ کرمی افزود: راه ارتباطی هشتگرد – طالقان به دلیل شرایط ناپایدار جوی از عصر روز گذشته بسته شده و  افرادی که قصد عزیمت به شهرستان طالقان را دارند می توانند از محور ارتباطی قدیم این شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشوند.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به این که همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع خبر: رکنـا