توافق چلسی با مهاجم بلژیک برای فصل آینده
توافق چلسی با مهاجم بلژیک برای فصل آینده

به گزارش زیرنویس، روملو لوکاکو و چلسی در مورد قیمت او در تابستان سال آینده به توافق رسیده‌اند و این موضوع به رم اجازه می‌دهد تا از قبل برای جدایی هافبک بلژیکی برنامه‌ریزی کند. پس از درگیری‌های زیاد در تابستان، این مهاجم بلژیکی در روزهای پایانی نقل و انتقالات با رم قرارداد امضا کرد و […]

به گزارش زیرنویس، روملو لوکاکو و چلسی در مورد قیمت او در تابستان سال آینده به توافق رسیده‌اند و این موضوع به رم اجازه می‌دهد تا از قبل برای جدایی هافبک بلژیکی برنامه‌ریزی کند.

پس از درگیری‌های زیاد در تابستان، این مهاجم بلژیکی در روزهای پایانی نقل و انتقالات با رم قرارداد امضا کرد و به صورت قرضی بدون بند ماندگاری به این تیم پیوست. لوکاکو در چند ماه اول فصل زیر نظر ژوزه مورینیو درخشیده و در ۱۴ بازی در سری آ و لیگ اروپا ۹ گل به ثمر رسانده است. 

چلسی با قیمت ۳۸ میلیون یورو برای انتقال لوکاکو در تابستان آینده موافقت کرده است، توافقی که به عنوان یک بند در قرارداد او درج خواهد شد. 

رم مشتاق است تا او را بعد از این فصل حفظ کند و مدیر این تیم در هفته‌های اخیر شروع به بررسی گزینه‌های لوکاکو کرده تا ببیند آیا باشگاه می‌تواند تخفیف جزئی در مبلغ توافق شده دریافت کند یا خیر. باشگاه‌های دیگر نیز علاقمند به جذب این مهاجم بلژیکی هستند و احتمالا این بازیکن یک بار دیگر در پنجره نقل و انتقالات نقش کلیدی خواهد داشت. 

پایان پیام/





منبع: فارس