به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، طی آیین رونمایی پلاک معابر منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه، سه معبر در محلات پیروزی،  نیروی هوایی و محله شورا در این منطقه به نام مبارک شهیدان” امیر شهید پرویز نادری”،” علیرضا حسن بیگی” […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، طی آیین رونمایی پلاک معابر منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه، سه معبر در محلات پیروزی،  نیروی هوایی و محله شورا در این منطقه به نام مبارک شهیدان” امیر شهید پرویز نادری”،” علیرضا حسن بیگی” در ناحیه۲  و “امیر شهید سعید ذاکری” در ناحیه۳ نامگذاری شد.

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳، نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا را تلاشی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان دانست و افزود: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در محلات تلاش می‌کنیم و این کار از همان قدم‌هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می‌شود.

او با اشاره به اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: منطقه۱۳ یکی از خاستگاه های شهیدان  والامقام و جانبازان دفاع مقدس می باشد و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

رضا افشار ، رییس روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ با بیان اینکه نامگذاری معابر شهری به نام شهدا یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی محسوب می شود که به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از سوی مدیریت شهری در جریان است، ادامه داد : خانواده‌ معظم شهدا با مراجعه به روابط عمومی می‌توانند درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت پدر و مادر شهید را ارائه دهند تا در شورای نامگذاری منطقه مطرح شود. 

او افزود: پس از انجام مراحل اداری در مرکز و با ابلاغ شورای اسلامی شهر تهران ساخت تابلوهای معابر به نام شهدا در دستور کار قرار گرفته و در مراسمی آئین نامگذاری و نصب برگزار می ‌شود.

همچنین ، رییس روابط عمومی منطقه۱۳ از همراهی رییس و اعضای کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران در رسیدگی و پیگیری موارد مرتبط با نامگذاری قدردانی کرد . 

مراسم نامگذاری و رونمایی از پلاک معابر همراه با  مداحی و تقدیر از خانواده معظم شهدا در مسجد انصار الحسین(ع) ناحیه۲ و محله شورای ناحیه۳  برگزار شد.

منبع خبر: رکنـا