به گزارش رکنل، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و کش روی گوشی تلفن همراه از شهروندان در بیمارستان‌های بزرگ شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه تجسس قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سارقین در اطراف […]

به گزارش رکنل، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و کش روی گوشی تلفن همراه از شهروندان در بیمارستان‌های بزرگ شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سارقین در اطراف بیمارستان‌ها پرسه می‌زنند و همراهان بیمار که خسته و در چادر مسافرتی در حال استراحت بوده‌اند با ترفند خاصی گوشی موبایل آنها را سرقت و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: ماموران با  انجام اقدامات پلیسی و تخصصی سارقین را در یکی از محلات شیراز حین فروش تلفن همراه مسروقه شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، گفت: ۳ نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین در بازجویی اولیه به کش‌روی ۴۰ دستگاه تلفن همراه از شهروندان در اطراف بیمارستان‌های نمازی، چمران، مرکزی، شهید بهشتی و اردیبهشت اقرار کردند، گفت: سارقین به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع خبر: رکنـا