دومین گزینه هم پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد؛ زلزله در راه است؟
دومین گزینه هم پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد؛ زلزله در راه است؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شواهد و قرائن حکایت از تصمیم جدی وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات در راس کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس دارد. پس از حواشی اخیرا باشگاه پرسپولیس و اختلافات دامنه دار مدیریت و مربیان و بازیکنان پرسپولیس این بحث که باشگاه به تغییرات نیاز دارد مطرح شد اما در پیش بودن دیدار […]

دومین گزینه هم پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد؛ زلزله در راه است؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شواهد و قرائن حکایت از تصمیم جدی وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات در راس کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس دارد.

پس از حواشی اخیرا باشگاه پرسپولیس و اختلافات دامنه دار مدیریت و مربیان و بازیکنان پرسپولیس این بحث که باشگاه به تغییرات نیاز دارد مطرح شد اما در پیش بودن دیدار حساس آنها برابر النصر عربستان موجب شده تا فعلا همه چیز مسکوت بماند.

چند روز قبل ابراهیم شکوری بازیکن اسبق این باشگاه که در پیکان فعالیت می کند با انتشار یک استوری مدعی شد که پیشنهاد مدیریت یک باشگاه را را رد کرده که بر اساس شنیده ها منظور وی پرسپولیس بوده است. البته این روزها شنیده می شود که شکوری گزینه مدیریت در باشگاه سایپا نیز هست.

اما حالا منابع موثق خبر می دهند که وزیر ورزش برای سپردن مدیریت باشگاه پرسپولیس سراغ یکی از مدیران ارشد در ورزش رفته است؛ مدیری که اکنون مسئولیتی مهم دارد و زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است اما وی نیز پیشنهاد حضور در پرسپولیس را رد کرده است.

با این تفاسیر باید اراده وزارت نشینان برای ایجاد تغییرات در کادر مدیریتی پرسپولیس را جدی دانست هر چند آنها پس از شنیدن پاسخ منفی از یکی دو گزینه، هنوز موفق به پیدا کردن نفر مورد نظر خود نشده اند.

منبع: اطلاعات انلاین