به گزارش زیرنویس ؛  سردار احمدعلی گودرزی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های دریابانی مرزبانی فراجا در جنوب کشور پرداخت و گفت:‌ در راستای برخورد با قاچاق مواد‌مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک طی دو عملیات جداگانه و با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرزهای آبی، موفق شدند […]

به گزارش زیرنویس ؛  سردار احمدعلی گودرزی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های دریابانی مرزبانی فراجا در جنوب کشور پرداخت و گفت:‌ در راستای برخورد با قاچاق مواد‌مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک طی دو عملیات جداگانه و با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرزهای آبی، موفق شدند بیش از یک تن  موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در این دو ماموریت که به شکل جداگانه انجام شد، مرزبانان موفق شدند با انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای آبی استان هرمزگان، دو شناور متعلق به آنان را نیز توقیف کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع یک تن و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از این دو باند کشف و ضبط شد، گفت: سه تن از قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز در این خصوص دستگیر شدند که برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه موادمخدر کشف شده روانه دادسرا شدند.

گودرزی اضافه کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد. سوداگران مرگ نیز باید بدانند که مرزبانی اجازه هیچگونه سوءاستفاده از مرزها و برهم زدن آرامش و امنیت مرزهای کشور را نخواهد داد و با هرنوع تخلفی از جمله قاچاق موادمخدر به‌طور جد برخورد خواهد کرد.

 

منبع خبر: رکنـا