تعزیرات حکومتی قهرمان مسابقات فوتبال و عدالت شد
تعزیرات حکومتی قهرمان مسابقات فوتبال و عدالت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات فوتسال جام عدالت به مناسبت هفته بسیج به میزبانی دیوان عدالت اداری در سالن مجموعه ورزشی خیریه عمل به مدت ۱۰ روز برگزار شد که در پایان تیم تعزیرات حکومتی در فینال با نتیجه ۴ بر ۲ تیم بسیج دیوان عدالت اداری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست داد و به عنوان قهرمانی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات فوتسال جام عدالت به مناسبت هفته بسیج به میزبانی دیوان عدالت اداری در سالن مجموعه ورزشی خیریه عمل به مدت ۱۰ روز برگزار شد که در پایان تیم تعزیرات حکومتی در فینال با نتیجه ۴ بر ۲ تیم بسیج دیوان عدالت اداری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری نایب قهرمان شد.

در دیدار رده بندی این مسابقات هم تیم هنرمندان با نتیجه ۶ بر صفر تیم رسانه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مغلوب کرد و به عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کرد. در این مسابقات ۱۲ تیم حضور داشتند که به مدت ۱۰ روز با هم رقابت کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات حجت‌الاسلام مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، محدث معاون قضایی دیوان عدالت اداری و معاونین دیوان عدالت اداری نیز حضور داشتند که پس از تجلیل از داوران این مسابقه کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر و مدال حکم و جایزه به بازیکنان تیم‌های برتر اهدا شد.

- تعزیرات حکومتی قهرمان مسابقات فوتبال و عدالت شد

- تعزیرات حکومتی قهرمان مسابقات فوتبال و عدالت شد

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس