به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی روسیه میخائیل مامیاشویلی، ناتالیا یاریگین و دنیس پتروفسکی، مقررات اجرایی جام ایوان یاریگین ۲۰۲۴ را امضا کردند. نمایشگاه بین‌المللی “روسیه” در مسکو با برنامه‌هایی متنوعی از جمله برنامه‌های تجاری منطقه کراسنویارسک برگزار شد و یکی از این رویداد‌ها نیز به کشتی اختصاص […]

- امضای آیین‌نامه اجرایی جام ایوان یاریگین/ کشتی داغستان مدرن می‌شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی روسیه میخائیل مامیاشویلی، ناتالیا یاریگین و دنیس پتروفسکی، مقررات اجرایی جام ایوان یاریگین ۲۰۲۴ را امضا کردند.

نمایشگاه بین‌المللی “روسیه” در مسکو با برنامه‌هایی متنوعی از جمله برنامه‌های تجاری منطقه کراسنویارسک برگزار شد و یکی از این رویداد‌ها نیز به کشتی اختصاص داشت.

دنیس پتروفسکی وزیر ورزش منطقه کراسنویارسک به همراه میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه و ناتالیا یاریگین رئیس بنیاد ایوان یاریگین، مراسم امضای آیین‌نامه اجرایی جام ایوان یاریگین در کشتی آزاد را در کراسنویارسک امضا کردند.

مسابقات از ۴ تا ۹ بهمن‌ماه (۲۹-۲۴ ژانویه ۲۰۲۴) برگزار می‌شود.

توسعه کشتی در داغستان

نشست اعضای فدراسیون کشتی جمهوری داغستان در حالی در موزه ورزش این منطقه برگزار شد که ساجید ساجیدوف، وزیر ورزش جمهوری داغستان و عمر مرتصی علیف، نایب رئیس فدراسیون کشتی روسیه در این نشست شرکت داشتند.

وزیر ورزش داغستان یادآور شد که عمر ماگومدوویچ به مدت ده سال ریاست هیئت امنای تیم کشتی آزاد جمهوری را بر عهده داشت که در این مدت بهترین نتایج را در تاریخ خود به دست آورد.

مرتضی علیف در سخنانش خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران داغستانی اکنون ستون اصلی تیم ملی این کشور را تشکیل می‌دهند و نتایج کلی تیم ملی تا حد زیادی به عملکرد آن‌ها بستگی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثمر ثمر مدارس کشتی داغستان و مربیان شاغل در آن‌ها، ارتقای صلاحیت و سطح تحصیلات کادر مربیگری، توسعه کشتی در نواحی و سایر شهر‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: نه فقط در ماخاچکالا و خاساویورت بلکه برگزاری مسابقات باید به گونه‌ای که با روح زمانه مطابقت داشته باشد و طرفداران را به سکو‌ها جذب کند.

مرتضی علیف در پایان گفت: نیاز مبرمی به ایجاد یک مرکز کشتی مدرن در داغستان با تمام شرایط برای تربیت ورزشکاران سطح بالا وجود دارد و یک سیستم تشویقی نیز برای کسب نتایج خوب نمایندگان هر سه سبک کشتی باید ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا