به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از اسپورت، لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، در‌ها را برای رفتن از قهرمان بوندسلیگا نبسته است. این مهاجم که قراردادش در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، در ماه‌های اخیر مورد توجه شدید بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است. در اوایل نوامبر، گزارش‌هایی منتشر شد […]

- سانه آماده انتقال به لالیگا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از اسپورت، لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، در‌ها را برای رفتن از قهرمان بوندسلیگا نبسته است. این مهاجم که قراردادش در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، در ماه‌های اخیر مورد توجه شدید بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است.

در اوایل نوامبر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه توافق مشخصی بین بایرن و این بازیکن ۲۷ ساله برای تمدید قراردادش صورت نگرفته است. سانه در حالی که در تیم ملی آلمان حضور دارد، گفته است که هنوز به این موضوع فکر نکرده، ولی باشگاه می‌خواهد گفتگو‌هایی با او داشته باشد، اما در حال حاضر می‌خواهد روی این فصل تمرکز کند.

سبک بازی سانه کاملاً با سبک بازی در بارسلونا مطابقت دارد، به خصوص که رافینیا با جدایی از نیوکمپ، جا را برای این بازیکن خالی می‌کند. در همین حال، مادرید پس از مصدومیت وینیسیوس جونیور در بازی پنج شنبه گذشته برای برزیل به دنبال تقویت عمق حمله خود است و باید دید از بین رئال و بارسا کدام تیم خواهد توانست سانه را به خدمت بگیرد.

لروی سانه یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بایرن مونیخ در فصل جاری بوده است. سانه با توماس توخل اوج گرفته است و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب باواریایی‌ها داشته است. درخشش سانه در ترکیب بایرن باعث شده است تا بار دیگر بحث حضور او در لیگ برتر انگلیس جدی شود و ظاهرا منچستر سیتی نیز در تلاش است تا این بازیکن را دوباره جذب کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا