به گزارش زیرنویس، بختیار طاهری گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های بن و لردگان، متخلفان شکار غیرمجاز به دام افتادند.  فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست در شهرستان بن حین گشت و کنترل روزانه متوجه شکارچی […]

به گزارش زیرنویس، بختیار طاهری گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های بن و لردگان، متخلفان شکار غیرمجاز به دام افتادند.

 فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست در شهرستان بن حین گشت و کنترل روزانه متوجه شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار دو قطعه پرنده وحشی از گونه خوتکا کرده بود شدند و توانستند با هوشیاری و سرعت عمل، فرد متخلف را دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه ۲۶ عدد فشنگ و لاشه ۲ قطعه پرنده وحشی کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

طاهری عنوان کرد: در اقدامی دیگر مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست در شهرستان لردگان محدوده کوه ریگ حین گشت و کنترل سه نفر متخلف شکار غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از این متخلفان ۲ قبضه اسلحه شکاری شامل تک لول ساچمه‌زنی و پنج تیر پرون به انضمام ۱۳ عدد فشنگ و لاشه چهار قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد.

طاهری در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌ زیست استان، گزارش‌های خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ارسال کنند.

 

منبع خبر: رکنـا