استارت به عنوان اولین تیم لیگ با هدف خاص
استارت به عنوان اولین تیم لیگ با هدف خاص

شروع زودهنگام می‌تواند نکته مثبتی برای بنفش‌ها باشد و جالب اینکه این باشگاه هنوز هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و احتمالا در تمرینات هفته‌های آینده باید منتظر اضافه شدن نفرات جدید باشیم.

استارت به عنوان اولین تیم لیگ با هدف خاص

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که هنوز بسیاری از تیم‌ها تکلیف نیمکت خود را نیز مشخص نکرده‌اند، هوادار تهران عصر پنجشنبه به عنوان اولین تیم لیگ برتری تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد.
هوادار پس از خداحافظی ساکت الهامی، محمود فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و به واسطه قراردادهای بلند مدت اکثر بازیکنان، فکری توانست کار خود را خیلی زود در این تیم تهرانی استارت بزند‌.

1887762
1887763
1887764

محمود فکری پس از معرفی دستیارانش به ورزشگاه خیریه عمل رفت و در حضور اصحاب رسانه بازیکنان هوادار را تحت نظر گرفت. باشگاه هوادار در سومین سال حضور این تیم در لیگ برتر وظیفه کسب عنوان تک رقمی را به فکری محول کرده است.
این تیم در سال اول با عنایتی یازدهم شد و با الهامی به رتبه دهم و نیمه نهایی حذفی رسید و حالا تلاش می‌کند با فکری حداقل رتبه نهمی را به دست بیاورد. شروع زودهنگام می‌تواند نکته مثبتی برای بنفش‌ها باشد و جالب اینکه این باشگاه هنوز هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و احتمالا در تمرینات هفته‌های آینده باید منتظر اضافه شدن نفرات جدید باشیم.

منبع :ورزش ۳

  • منبع خبر : ورزش 3