داریوش اقبالی‌  (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران) معروف به داریوش، خواننده، بازیگر و فعال اجتماعی ایرانی است، که در سبک موسیقی پاپ و راک فعالیت می‌کند. جنس صدای وی باس است. داریوش عضو سازمان عفو بین‌الملل است. داریوش اقبالی سه بار ازدواج کرده است.  او بعد از طلاق گوگوش با بهروز وثوقی در سال […]

داریوش اقبالی‌  (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران) معروف به داریوش، خواننده، بازیگر و فعال اجتماعی ایرانی است، که در سبک موسیقی پاپ و راک فعالیت می‌کند. جنس صدای وی باس است. داریوش عضو سازمان عفو بین‌الملل است. داریوش اقبالی سه بار ازدواج کرده است. 

او بعد از طلاق گوگوش با بهروز وثوقی در سال های ۵۵ تا ۵۶ روابط عاشقانه ای با گوگوش خواننده و بازیگر قدیمی و معروف داشت . در نهایت داریوش و گوگوش با یکدیگر به صورت پنهانی ازدواج کردند و این زندگی مشترک حدود یک سال و نیم بطول انجامید.

در این مدت بهروز وثوقی بارها خواسته بود که با داریوش کتک کاری کند و برای مدت ها او را تهدید می کرد. پس از مدتی داریوش توسط یک زن مورد اسید پاشی قرار گرفت و از ایران رفت.

نام همسر دوم داریوش اقبالی فیروزه است . داریوش و همسر دومش مدت ها در ایالت کالیفرنیا آمریکا زندگی می کردند . حاصل ازدواج دوم داریوش اقبالی یک دختر است . اسم دختر داریوش اقبالی بیتا است .

داریوش اقبالی و همسر دومش بعد از سال ها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند . نام همسر سوم داریوش اقبالی ونوس است . داریوش اقبالی و همسر سومش در سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر نیز با یکدیگر زندگی می کنند .

سومین ازدواج داریوش با زنی بنام ونوس می باشد که از سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب پسری بنام میلاد می باشند، این دو در حال حاضر با یکدیگر زندگی می کنند.

داریوش اقبالی

داریوش اقبالی

منبع خبر: رکنـا