حمله شدید حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی
حمله شدید حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که چندین موضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.حمله شدید حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی

به گزارش زیرنویس،به نقل از الجزیره، پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن دو خبرنگار شبکه المیادین و برخی غیرنظامیان در جنوب لبنان آنان را به شهادت رساند درگیری‌ها در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی شدت گرفته است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موضع صهیونیستی «جل الدیر» را هدف قرار داده‌اند و به طور مستقیم به آن ضربه زده‌اند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «المالکیه» با تسلیحات مناسب و وقوع آسیب‌های حتمی در میان نظامیان صهیونیست خبر داد.

همچنین حزب‌الله لبنان بیان کرد: یک تانک دشمن را نزدیک شهرک صهیونیستی «نطوعا» با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و آن را به طور مستقیم مورد اصابت قرار دادیم.

تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «آویویم» نیز از سوی حزب‌الله لبنان با موشک هدف قرار داده شد و در نتیجه آن چندین نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مقاومت اسلامی پایگاه نظامی «بیت هلل» را با موشک‌های «گراد» به طور مستقیم هدف قرار داد.

همچنین در واکنش به بمباران کارخانه آلومینیوم منطقه «کفور» واقع در شمال شهر نبطیه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک کارخانه وابسته به شرکت صنایع نظامی «رافایل» در منطقه اشغالی «شلومی» را با موشک هدف قرار دادند.

کمی پیش‌تر نیز مناطق شمالی اراضی اشغالی از سمت لبنان با موشک‌های سنگین هدف قرار داده شد. در نتیجه این حمله موشکی آژیر هشدار در مناطق مختلف شمال اراضی اشغالی از جمله «کریات شمونه» و «حانیتا» به صدا درآمد. بر اساس گزارش خبرنگار المنار ۶ موشک پدافندی سامانه گنبد آهنین در آسمان بخش شرقی جنوب لبنان منفجر شده‌اند. رسانه‌های عبری از به گوش‌رسیدن صدای انفجارهای شدید در کریات شمونه خبر دادند.

منبع: مـهر