چند روزی است که گفته می شود پرونده تخلف باشگاه استقلال در ۴ مورد از سوی کمیته نظارت بر قراردادها به کمیته انضباطی ارسال شده است. این خبر بدین معنی است که کسر امتیاز از استقلال به واقعیت نزدیک است. وقتی پرونده ای از سوی کمیته نظارت بر قراردادها راهی کمیته انضباطی می شود بدین […]

- حق با سرپرست استقلال است یا کمیته نظارت بر قراردادها؟/ از آبی‌پوشان امتیاز کسر می‌شود؟

چند روزی است که گفته می شود پرونده تخلف باشگاه استقلال در ۴ مورد از سوی کمیته نظارت بر قراردادها به کمیته انضباطی ارسال شده است. این خبر بدین معنی است که کسر امتیاز از استقلال به واقعیت نزدیک است.

وقتی پرونده ای از سوی کمیته نظارت بر قراردادها راهی کمیته انضباطی می شود بدین معنی است که تخلف صورت گرفته و توضیحات باشگاه خاطی قانع کننده نبوده است.  

علی سامره ضمن تکذیب خبر ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی برای حفظ امتیازات استقلال دلایلی دارد که دست کم به زعم وی قانع کننده به نظر می رسد.

او می گوید اگر قرار بود استقلال از سقف قرارداد عبور کند یا خطایی مرتکب شود منتظر محمد را از دست نمی داد و قرارداد گوستاو را زودتر ثبت می کرد یا اینکه …

حق با سرپرست استقلال است یا از سوی کمیته نظارت بر قراردادها تخلف باشگاه استقلال به کمیته انضباطی گزارش شده است؟ این در روزهای آتی مشخص خواهد شد. تنها راه پی بردن به پاسخ این سوال کمی صبر است.

منبع: خبـر ورزشی