کرواسی هم بلیت آلمان را رزرو کرد/ پیروزی هلند و توقف فرانسه در آتن
کرواسی هم بلیت آلمان را رزرو کرد/ پیروزی هلند و توقف فرانسه در آتن

مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب به پایان رسید و ۲۱ تیمی که از این مسابقات راهی یورو ۲۰۲۴ می‌شوند، مشخص شدند. سه تیم دیگر هم از طریق رقابت‌های پلی آف مشخص می‌شود. کرواسی آخرین تیمی بود که امشب جواز حضور در یورو را دریافت کرد. کروات‌ها با تک گل بودیمیرموفق شدند در زاگرب ارمنستان را […]

- کرواسی هم بلیت آلمان را رزرو کرد/ پیروزی هلند و توقف فرانسه در آتن

مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب به پایان رسید و ۲۱ تیمی که از این مسابقات راهی یورو ۲۰۲۴ می‌شوند، مشخص شدند. سه تیم دیگر هم از طریق رقابت‌های پلی آف مشخص می‌شود.

کرواسی آخرین تیمی بود که امشب جواز حضور در یورو را دریافت کرد. کروات‌ها با تک گل بودیمیرموفق شدند در زاگرب ارمنستان را شکست دهند و بعد از ترکیه به عنوان دومین تیم گروه D صعود کنند. ولز دیگر تیمی بود که امشب برای آخرین سهمیه باقی مانده با کرواسی رقابت می‌کرد، اما آن‌ها در خانه مقابل ترکیه به تساوی یک بر یک رسیدند و از صعود بازماندند و راهی پلی آف شدند.

در گروه B تیم ملی فرانسه در آتن مقابل میزبانش یونان به تساوی دو بر دو رسید. موانی و فوفانا گلزنان فرانسه در این بازی بودند. شاگردان دشان با توقف در آخرین بازی نتوانستند رکورد هشت پیروزی از هشت مسابقه را به ثبت برسانند و با ۲۲ امتیاز به کارشان در صدر جدول گروه پایان دادند.

هلند دیگر تیم صعود کننده به همراه فرانسه هم مقابل جبل الطارق ۶ گل به ثمر رساند تا ۱۸ امتیازی شود.

در گروه I هم دو تیم صعود کرده رومانی و سوئیس بر سر صدرنشینی با هم جدال کردند که رومانی موفق شد با یک گل مهمانش را با شکست بدرقه کند و با ۲۲ امتیاز صدرنشین گروه شود. سوئیس هم با ۱۷ امتیاز دوم شد. در دیگر بازی این گروه بلاروس با یک گل کوزوو را مغلوب کرد.

باشگاه خبرنگاران