ملی پوش وزنه‌برداری پس از قهرمانی در جهان: از اول طلا را پیش بینی کرده بودم
ملی پوش وزنه‌برداری پس از قهرمانی در جهان: از اول طلا را پیش بینی کرده بودم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا نصیری پس از کسب مدال طلا در مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی جهانی اظهار داشت: به لطف و دعای مردم توانستم وزنه‌های خوبی بزنم و طلا بگیرم. این حس غیر قابل توصیف است، امیدوارم بقیه بچه‌ها هم به خوش رنگ ترین مدال‌ها برسند. وی در مورد اینکه چند […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا نصیری پس از کسب مدال طلا در مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی جهانی اظهار داشت: به لطف و دعای مردم توانستم وزنه‌های خوبی بزنم و طلا بگیرم. این حس غیر قابل توصیف است، امیدوارم بقیه بچه‌ها هم به خوش رنگ ترین مدال‌ها برسند.

وی در مورد اینکه چند ماه در اردو بودید، گفت: بعد از قهرمانی آسیا فقط ۱۰ روز استراحت کردیم و برای این رقابت ها ۸ ماه در اردو بودیم.

قهرمان جهان در مورد اینکه پیش بینی ات از مسابقات چه بود، تاکید کرد: هرچند رقیبان سرسختی داشتم، اما از اول طلا را پیش بینی کرده بودم. البته حریف مصری به خاطر آسیب دیدگی کتفش نتوانست خوب وزنه بزند. انشالله بتوانیم مثل همه بزرگان وزنه برداری ایران دل مردم را شاد کنیم.

- ملی پوش وزنه‌برداری پس از قهرمانی در جهان: از اول طلا را پیش بینی کرده بودم

 

به گزارش فارس، نصیری، وزنه بردار شیرازی تیم ملی جوانان با ثبت ۶ حرکت صحیح و با رسیدن به حدنصاب ۳۷۱ کیلوگرم با اقتدار قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان جهان شد.

پایان پیام/





منبع: فارس