ابهام در برنامه ریزی مسابقات و اعتراض استقلال به میزبانی‌های پرسپولیس
ابهام در برنامه ریزی مسابقات و اعتراض استقلال به میزبانی‌های پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعراض دارد و به همین خاطر به دنبال تغییر زمان برگزاری بازی با پرسپولیس از هفته پنجم (پنجشنبه ۲۳ آذر) است. این باشگاه با توجه به برنامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر که باعث شده پرسپولیس در هفته‌های پیش رو در اکثر بازی‌ها […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعراض دارد و به همین خاطر به دنبال تغییر زمان برگزاری بازی با پرسپولیس از هفته پنجم (پنجشنبه ۲۳ آذر) است.

این باشگاه با توجه به برنامه برگزاری بازی‌های لیگ برتر که باعث شده پرسپولیس در هفته‌های پیش رو در اکثر بازی‌ها میزبان باشد، اعتراض خودش را به سازمان لیگ اعلام کرده است.

قرمزهای تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان هوادار و سپس در بازی معوقه هفته پنجم میزبان استقلال هستند. اگر بازی با نساجی لغو نمی‌شد، این تیم سومین میزبانی پیاپی خودش (درهفته یازدهم) را نیز پشت سر می‌گذاشت. با اینحال پرسپولیس پس از بازی بیرون از خانه مقابل استقلال خوزستان (در هفته سیزدهم)، ۲ بازی پیاپی دیگر مقابل شمس آذر (هفته چهاردهم) و نساجی (هفته یازدهم) را در برنامه دارد.

اما در طرف دیگر، استقلال پس از اینکه در این هفته (یازدهم) مهمان ذوب آهن است، در ۲ بازی هفته‌های دوازدهم و پنجم، ۲ مهمانی مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس را نیز در برنامه دارد.

به همین خاطر مدیریت باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست تغییر زمان برگزاری دربی را کرده است.

ضمن اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال و برخی مسئولان سازمان لیگ نیز اطلاعی از دلیل لغو دیدار پرسپولیس و نساجی ندارند و اینکه چرا این بازی به صورت دوستانه برگزار شد نیز علامت سوال دیگری در برنامه ریزی مسابقات است.

باشگاه استقلال با توجه به این شرایط به صورت جدی پیگیر این مساله است و باید دید درنهایت پیگیری‌های این باشگاه چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/





منبع: فارس