به گزارش زیرنویس، یک منبع کارگری با اعلام خبر مصدومیت سه کارگر سیمبان در سه حادثه جداگانه گفت: سه نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق استانهای کرمانشاه به نام «پوریا مرادی»، «جاسم» از کرمان و «امیر شادپور» از گیلان طی یک ماه گذشته حین انجام کار دچار حادثه برق گرفتگی شده و […]

به گزارش زیرنویس، یک منبع کارگری با اعلام خبر مصدومیت سه کارگر سیمبان در سه حادثه جداگانه گفت: سه نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق استانهای کرمانشاه به نام «پوریا مرادی»، «جاسم» از کرمان و «امیر شادپور» از گیلان طی یک ماه گذشته حین انجام کار دچار حادثه برق گرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این کارگر شرکت توزیع برق کشور در تشریح جزئیات این سه حادثه گفت: «پوریا مرادی» از کارگران سیمبان اداره برق کرمانشاه است که به دلیل سقوط از پایه تیرک برق ازناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

او درباره حادثه دوم نیز گفت: یکی دیگر از همکاران شاغل در شرکت توزیع برق کرمان که نامش «جاسم » است، در روزهای گذشته بر اثر برق گرفتگی حین کار با تابلو برق دچار مصدومیت و سوختگی شده و در حال حاضر تحت درمان است.

وی همچنین درباره حادثه سوم نیز گفت: آقای «امیر شادپور» سیمبان جوان شرکت توزیع برق گیلان در شهرستان لاهیجان است که حدود یک ماه پیش حین کار با تابلو برق دچار برق گرفتگی و سوختگی شدید شد و همچنان درمان وی ادامه دارد.

این کارگر شرکت توزیع برق کشور افزود: هرچند همکاران ما از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و مصدوم شدند اما شرایط برای کار سیمبانان ایمن نیست و وسایل و تجهیزات ایمنی خوب و باکیفیت در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

منبع خبر: رکنـا