پرسپولیس در یک ماه اخیر نتایج خوبی نگرفته و از صدر به رتبه سوم آمده است. سرخ‌ها پس از سه تساوی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان با شکست مقابل سپاهان به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند. در این فصل یکی از بازیکنان ترکیب پرسپولیس سعید صادقی بوده که او نیز همانند دیگر ستاره‌ها در مدت اخیر […]

- ماموریت ویژه گل‌محمدی به بمب پرسپولیس برای بازی با النصر

 پرسپولیس در یک ماه اخیر نتایج خوبی نگرفته و از صدر به رتبه سوم آمده است. سرخ‌ها پس از سه تساوی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان با شکست مقابل سپاهان به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند.

در این فصل یکی از بازیکنان ترکیب پرسپولیس سعید صادقی بوده که او نیز همانند دیگر ستاره‌ها در مدت اخیر عملکرد درخشانی نداشته است.

آخرین بازی درخشان و تاثیرگذار صادقی، مسابقه رفت با استقلال تاجیکستان در آزادی بود که سرخ‌ها با دبل او برنده از زمین خارج شدند. پرسپولیس دیدار بسیار حیاتی و حساسی با النصر در ریاض دارد و سعید صادقی تلاش می‌کند آن نمایش درخشان در آسیا را تکرار کند.

شماره ۲۱ پرسپولیس احتمالا بار دیگر فرصت بازی مقابل یاران رونالدو را خواهد داشت و باید دید می‌تواند در جو سنگین عربستان خوب کار کند یا خیر. صادقی در این فصل یک گل به تراکتور و دو گل به استقلال تاجیکستان زده است.

منبع: خبـر ورزشی