کنایه آزمون به طارمی خبرساز شد
کنایه آزمون به طارمی خبرساز شد

جماران نوشت: اتفاق جالبی که در دیدار مقابل ازبکستان رخ داد کاپیتانی سردار آزمون بود. مصدومیت علیرضا جهانبخش و نشستن احسان حاج‌صفی روی نیمکت باعث شد که سردار آزمون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را بر بازو ببندد. در حالی که مهدی طارمی بعد از تعویض آزمون از بستن بازوبند امتناع کرد، […]

- کنایه آزمون به طارمی خبرساز شد

جماران نوشت: اتفاق جالبی که در دیدار مقابل ازبکستان رخ داد کاپیتانی سردار آزمون بود. مصدومیت علیرضا جهانبخش و نشستن احسان حاج‌صفی روی نیمکت باعث شد که سردار آزمون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را بر بازو ببندد.

در حالی که مهدی طارمی بعد از تعویض آزمون از بستن بازوبند امتناع کرد، سردار مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رم ایتالیا  در صفحه اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داده و درباره اولین تجربه کاپیتانی‌اش در تیم ملی نوشته است:

وقتی فوتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کردم، چند آرزوی بزرگ داشتم. اولین و مهمترینش، پوشیدن پیراهن پرافتخار تیم ملی بود که خدا را شکر سال‌ها بعد نصیبم شد. حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اهداف بعدی‌ام بود که این اتفاقات هم برایم رخ داد. مقابل ازبکستان اما بازوبند ارزشمند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بستم. افتخاری دیگر برای من که از لحظه لحظه‌ی حضورم در تیم ملی لذت می‌برم. می‌دانستم این بازوبند پیش‌تر بر بازوی چه بزرگانی بسته شده و چه خوشحالم که این اتفاق را هم در تاشکند تجربه کردم. کاپیتانی جزء اهداف من نبود اما نمی‌توانم بگویم که هرگز آرزوی بستن بازوبند را نداشتم. این بازوبند با اینکه مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد اما یک اتفاق مثبت در زندگی ورزشی‌ام بود. خدا را شکر برای اولین بار از ابتدای بازی تجربه‌اش کردم و از این بابت خوشحالم و ممنون از همه بازیکنانی که بهم اعتماد کردند.

منبع: اطلاعات انلاین