پرسپولیس در روزها و هفته های اخیر درگیر حواشی مختلفی بود. از علنی شدن اختلاف بین درویش و گل محمدی تا بیانیه تند بازیکنان علیه مدیرعامل باشگاه و مشکلات عدیده مالی سبب شد تا مدافع عنوان قهرمانی روزهای پر استرسی را تجربه کند. پرسپولیس دو بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و […]

- زمان تغییرات در پرسپولیس مشخص شد!

پرسپولیس در روزها و هفته های اخیر درگیر حواشی مختلفی بود. از علنی شدن اختلاف بین درویش و گل محمدی تا بیانیه تند بازیکنان علیه مدیرعامل باشگاه و مشکلات عدیده مالی سبب شد تا مدافع عنوان قهرمانی روزهای پر استرسی را تجربه کند. پرسپولیس دو بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و الدحیل دارد که سرنوشت صعود قرمزها به این دو بازی رقم خورده است. پرسپولیس برای صعود از این گروه که گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان به شمار می رود، باید از هر دو بازی امتیاز بگیرد و همین موضوع باعث شده تا این تیم در شرایط حساسی قرار بگیرد.

هرچند الان اوضاع پرسپولیس کمی آرام و حواشی کمتر شده است، ولی هر لحظه ممکن است دوباره این تیم وارد حاشیه شود. طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در خصوص جدایی درویش و یا گل محمدی به گوش رسید. یحیی تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و خبری از استعفای او نخواهد بود. از طرفی جایگاه درویش هم به عنوان مدیرعامل متزلزل است و شایعاتی مبنی بر لابی مدیران قبلی پرسپولیس برای بازگشت و جانشینی درویش به گوش رسیده است.

با این حال فعلا خبری از تغییرات در پرسپولیس نخواهد بود و هم درویش و هم گل محمدی به کارشان ادامه می دهند. شنیده های ما حاکی از آن است که در صورتیکه قرار بر تغییرات در پرسپولیس باشد، این اتفاق بعد از دربی رخ خواهد داد. پرسپولیس بازی های سخت و مهمی پیش رو دارد و در حال حاضر تصمیم بر این است که ترکیب فعلی به کارشان ادامه دهند. گفتنی است نتایج دو بازی آسیایی مقابل النصر و الدحیل و همچنین نتیجه دربی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و بعد از این بازی ها در خصوص تغییرات مدیریتی تصمیم گیری خواهد شد.

با توجه به محبوبیت یحیی و نتایج خوب او با پرسپولیس در سال های اخیر، جایگاه او در پرسپولیس محکم تر از درویش است و در صورت نیاز به تغییر، به احتمال زیاد کادر مدیریتی پرسپولیس تغییر خواهد کرد و گل محمدی هم به کارش ادامه خواهد داد.

منبع: خبـر ورزشی