اعضای تیم ملی ایران که برای دیدار با ازبکستان راهی تاشکند شده بود، دقایقی قبل به ایران بازگشت. خداداد عزیزی پس از بازگشت به ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی نبود. تیم ما یک نیمه شرایط خوبی داشت اما در نیمه دوم کاملا به هم ریختیم. نوسان خیلی زیادی بین دو نیمه […]

- واکنش عجیب خداداد به ماجرای بازوبند کاپیتانی تیم ملی!

اعضای تیم ملی ایران که برای دیدار با ازبکستان راهی تاشکند شده بود، دقایقی قبل به ایران بازگشت. خداداد عزیزی پس از بازگشت به ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی نبود. تیم ما یک نیمه شرایط خوبی داشت اما در نیمه دوم کاملا به هم ریختیم. نوسان خیلی زیادی بین دو نیمه بود.

او در ادامه تاکید کرد: من فکر می‌کنم یکی از دلایل این اتفاق، بیرون رفتن سامان قدوس بود. سامان قدوس در چرخش بازی خیلی برای ما تاثیرگذار است. از طرفی زمانی که در نیمه دوم از بالا پرس کردند، کارمان را سخت کردند. با غیبت سامان قدوس ما قدرت بازیسازی‌مان را هم از دست دادیم و انتقال‌مان از دفاع به حمله سخت شد. آنها از جلو پرس کردند و تحت فشار شدید تماشاچی‌هایشان کار سخت شد. بچه‌ها دو نیمه متفاوت داشتند.

مربی تیم ملی در واکنش به اینکه تقابل با ازبکستان یک محک جدی برای ملی‌پوشان بود، گفت: طبیعتا بازی سختی بود. در حالی که من فکر می‌کنم ازبکستان جزو تیم‌های درجه دو آسیا محسوب می‌شود اما کارمان سخت بود.

خداداد با اشاره به تاثیر غیبت قدوس عنوان کرد: باید یک جایگزین برای قدوس باشد. شاید همیشه این اتفاق نیفتد که قدوس آسیب ببیند و انشاالله در بازی‌ها باشد اما اگر قرار باشد آسیب ببیند، ما باید یک جایگزین برای او پیدا کنیم. ما در انتقال از دفاع به حمله، به یک بازیکن مثل قدوس نیاز داریم.

عزیزی در پایان حاضر به صحبت درباره کاپیتانی تیم ملی نشد و درباره دست به دست شدن بازوبند تیم ملی گفت: ولش کنید!

منبع: خبـر ورزشی