مهدی ترابی در بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از ازبکستان در مورد تساوی ۲ بر ۲ در بازی با این تیم، اظهار داشت: بازی خوبی بود و تجربه خیلی خوبی برای ما شد. در نیمه اول بازی خیلی خوبی داشتیم و همه جوره سوار بازی بودیم اما در نیمه دوم آنگونه که باید خوب نبودیم‌. […]

تیم ملی فوتبال, مهدی ترابی - واکنش ترابی به جانشینی جهانبخش در ترکیب تیم ملی

مهدی ترابی در بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از ازبکستان در مورد تساوی ۲ بر ۲ در بازی با این تیم، اظهار داشت: بازی خوبی بود و تجربه خیلی خوبی برای ما شد. در نیمه اول بازی خیلی خوبی داشتیم و همه جوره سوار بازی بودیم اما در نیمه دوم آنگونه که باید خوب نبودیم‌.

وی افزود: متاسفانه نتیجه بازی مساوی شد اما امیدوارم عملکرد خوب‌مان در نیمه اول بازی با ازبکستان را در همه دیدارها با تمرکز کافی ادامه بدهیم و تیم ملی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

بازیکن تیم ملی درمورد تاثیر بیرون آمدن سامان قدوس از زمین در به تساوی کشیده شدن بازی، گفت: به هرحال در تیم ملی هر بازیکنی به زمین می‌آید، هدفش کمک کردن است و همه بچه‌ها تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

ترابی درمورد مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه آیا توانست جای جهانبخش را پر کند، توضیح داد: مهم نیست چه اسمی در تیم ملی بازی کند. مهم سربلندی تیم است و ان‌شاءالله به هدف‌مان برسیم.

منبع: خبـر ورزشی