به گزارش زیرنویس، پیمان بریاجی شامگاه چهارشنبه  اظهار کرد: این کارگر در یک واحد ساختمانی و در بخش نصب داربست فلزی مشغول به کار بود و بر اثر بی احتیاطی و برخورد میله فلزی به سیم برق فشار قوی ، جان خود را از دست داد. وی اضافه کرد: در حادثه دیگری نیز در این […]

به گزارش زیرنویس، پیمان بریاجی شامگاه چهارشنبه  اظهار کرد: این کارگر در یک واحد ساختمانی و در بخش نصب داربست فلزی مشغول به کار بود و بر اثر بی احتیاطی و برخورد میله فلزی به سیم برق فشار قوی ، جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگری نیز در این شهرستان یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم شد و برای مداوا به یک مرکز بیمارستانی در خارج از استان اعزام شد که وضعیت وی مطلوب گزارش شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سردشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ مورد مصدومیت کارگران بر اثر حوادث ناشی هنگام کار گزارش شده است اما این نخستین مورد مرگ یک نفر در سال جاری بر اثر حوادث ناشی از کار است.

بریاجی یادآور شد: در طول سال دوره ها و کلاس های زیادی برای کارگران و صاحبان کارگاه ها در مورد اهمیت ایمنی کار با مشارکت کارگران برگزار می شود اما متاسفانه همچنان شاهد رویدادهای ناگواری از این دست هستیم.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

منبع خبر: رکنـا