دو خاندان ثروتمند ۳ نفر از اعضای خود را به قتل رساندند
دو خاندان ثروتمند ۳ نفر از اعضای خود را به قتل رساندند

سی‌ان‌ان نوشت: روز دوشنبه گذشته اعضای خاندان ثروتمند داولتون‌ها و گیرزها برای مشخص‌ کردن مرزهای املاک خود در منطقه جنگلی کاسترکانتی در کلرادو دور هم جمع شدند. هر یک از این خانواده‌ها مدعی بودند که دیگری وارد املاکشان شده است. آنها از صبح که به آن منطقه جنگلی دور از جاده رفته بودند، به نتیجه […]

- دو خاندان ثروتمند ۳ نفر از اعضای خود را به قتل رساندند

سی‌ان‌ان نوشت: روز دوشنبه گذشته اعضای خاندان ثروتمند داولتون‌ها و گیرزها برای مشخص‌ کردن مرزهای املاک خود در منطقه جنگلی کاسترکانتی در کلرادو دور هم جمع شدند.

هر یک از این خانواده‌ها مدعی بودند که دیگری وارد املاکشان شده است. آنها از صبح که به آن منطقه جنگلی دور از جاده رفته بودند، به نتیجه درستی برای تعیین مرز املاک و اراضی خود نرسیدند. این در حالی بود که قرار بود آن روز همه اختلافاتشان در این زمینه را حل کنند اما انگار این اختلافات پایانی نداشت.

حدود ساعت یک وقتی اختلافات به اوج خود رسید، هانمه کی‌کلارک، ۴۵ ساله، دست به ماشه تفنگ برد و تیراندازی کرد. در این بین راب گیرز ۶۳ ساله و همسرش بت وید گیرز ۷۳ ساله و جیمز داولتن ۵۸ ساله بلافاصله کشته شدند، پتی داولتن همسر جیمز نیز از ناحیه سینه مورد هدف گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی شد و فرد دیگری به نام لوید ریچ توانست خود را نجات دهد و فرار کند.

لوید وقتی خود را به جاده رساند، پلیس و اورژانس را در جریان قرار داد. پلیس و اورژانس خود را به صحنه جرم در وسط جنگل رساندند.

ماموران وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. پزشکی قانونی مرگ ۳ قربانی را تایید کرد و مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند. صبح سه‌شنبه اقدامات پلیس برای دستگیری هانمه آغاز و او در مخفیگاهش در مکزیکوسیتی دستگیر شد. به گفته پلیس هانمه به جرم ۳ قتل درجه یک بازداشت شده است و به زودی محاکمه خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین