کشتی یزدانی با تیلور مسئله ملی در کشورمان است
کشتی یزدانی با تیلور مسئله ملی در کشورمان است

منصور برزگر پیشکسوت کشتی درباره مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی اظهار کرد: به هر حال قدردانی و تشکر می کنم که به ورزشکارانی که تازه آمدند توجه می شود. امیدوارم این بچه ها را طوری تربیت کنیم که بتوانند مدال‌های المپیک و جهانی را بگیرند.  برزگر درباره اینکه اصلی ترین بحث کسب سهمیه المپیک […]

- کشتی یزدانی با تیلور مسئله ملی در کشورمان است

منصور برزگر پیشکسوت کشتی درباره مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی اظهار کرد: به هر حال قدردانی و تشکر می کنم که به ورزشکارانی که تازه آمدند توجه می شود. امیدوارم این بچه ها را طوری تربیت کنیم که بتوانند مدال‌های المپیک و جهانی را بگیرند. 

برزگر درباره اینکه اصلی ترین بحث کسب سهمیه المپیک  است و   ارزیابی اش از وضعیت کشتی آزاد برای کسب سهمیه المپیک   گفت: ما حتما سهمیه المپیک را خواهیم گرفت و مسابقات آسیایی و مسابقات دیگری که برگزار می شود و  مطمئنا ورزشکاران ما  جزو ۱۰ نفر برتر دنیا در همه اوزان هستند . البته بستگی به المپیک دارد و ما وقتی که المپیک می شود، یاد این مسابقات می افتیم. البته فدراسیون کشتی ۴ سال است که دارد کار می کند و امیدوارم که  نتیجه این ۴ سال را در  المپیک ببینیم. 

او درباره اینکه تیم ملی کشتی آزاد  چه نتیجه ای را در المپیک  می‌گیرد، گفت:  نتایج خوبی در المپیک گرفتیم و ان‌شاءالله نتایج بهتری هم بگیریم. 

برزگر درباره وضعیت کادر فنی کشتی و تغییرات صورت گرفته گفت: من نمی دانم چه تغییراتی صورت گرفته است و در جریان کنار گذاشتن چند مربی از تیم ملی نیستم.  به نظرم در آستانه المپیک باید هر ۴ سال یک بار تصمیم بگیریم و نگذاریم  که در آستانه المپیک تصمیم بگیریم. حالا اگر این افراد خوب بودند می گذاشتند تا نتیجه اش را در المپیک ببینند و حالا می خواهند این ها را عوض کنند نظر خودشان است.من در فدراسیون کشتی نیستم که بخواهم چیزی بگویم.

برزگر درباره اینکه حسن یزدانی می تواند  به مسابقات المپیک برسد، گفت: من دکتر نیستم و نمی دانم این عمل جراحی که کرده چه بوده و  امیدوارم که خوب شود. کشتی یزدانی با تیلور مسئله ملی در ایران شده است و امیدوارم که به این مسابقات برسد. البته ما قهرمانان دیگری همانند  زارع  و دیگران را داریم که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم که آن‌ها نیز بتوانند خودشان را  نشان بدهند و موفق شوند.  من مطمئنم که این‌ها هم خوب کشتی می گیرند و یزدانی هم  بستگی به عملکردش تا المپیک و عمل دستش دارد.

باشگاه خبرنگاران