به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «محمد نوری» مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است، هوادار را به خوبی آنالیز کردیم. آن‌ها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارند و با تمام احترامی […]

نوری: ملوان هواداران پرشوری دارد/ سعی‌مان کسب بهترین نتایج است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «محمد نوری» مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است، هوادار را به خوبی آنالیز کردیم. آن‌ها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارند و با تمام احترامی که به حریف داریم برای برد به میدان می‌رویم تا جایگاه خودمان را در جدول حفط کنیم.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی فردا عنوان کرد: ملوان هواداران پرشوری دارد که این تیم را از دل و جان دوست دارند حتی سکو‌های ورزشگاه انزلی هم کفاف تماشاگران ما را نمی‌دهد و نیاز داریم که ورزشگاهی بزرگ‌تر داشته باشیم. امروز هم می‌توانستیم ۳ یا ۴ هزار تماشاگر یا حداقل هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد بالا رفتن انتظارات از این تیم گفت: بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه با غیرت و همت تلاش می‌کنند و از نظر بودجه‌ای ملوان یکی از ۶ تیم آخر جدول است و بین دهم تا شانزدهم قرار داریم. هواداران هم تیم را حمایت می‌کنند اگر بتوانیم و نیاز باشد تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم تا جایگاهی را که در جدول لیگ به سختی به دست آوردیم را حفظ کنیم.

نوری درباره وضعیت رضا جعفری گفت: او بازیکن باکیفیتی است البته کادرفنی با همه بازیکنان کار می‌کنند و همه آن‌ها رو به جلو حرکت می‌کنند. جعفری هم ۵ گل زده است و بازیکن توانمندی است و می‌توا ند در تیم ملی هم حضور داشته باشد در آینده از او و سایر بازیکنان ملوان خواهید شنید.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند ملوان باید سهمیه آسیایی کسب کند این مساله روی تیم شما فشار نمی‌آورد، گفت: قول می‌دهم که تیم با تمام توان بازی کند و انتظارات هم باید معقول باشد ما از نظر بودجه یکی از ۶ تیم آخر جدول هستیم یک دقیقه هم عقب نمی‌نشینیم و با تمام توان کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. قطعا حرف شما درست است.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره شور و اشتیاق هواداران ملوان گفت: شور و اشتیاق هواداران ملوان عالی است و ما از این شرایط در انزلی لذت می‌بریم. تشویق هواداران ملوان تاثیر مثبتی بر تیم و بازیکنان دارد و آن‌ها بعد از سال‌ها تیم مورد پسند خود را می‌ببینند که سراسر هجومی بازی می‌کنند و هر لحظه تیم بوی گل می‌دهد. امیدوارم این حمایت هواداران تا آخر لیگ ادامه داشته باشد، زیرا به بازیکنان و کادرفنی قوت قلب می‌دهد. زمانی که ما برای بازی به انزلی می‌رفتیم جو خوب آنجا را می‌دیدیم که هواداران از ته قلب تیم‌شان را دوست دارند. تمامی تیم‌ها برای گرفتن یک امتیاز به انزلی می‌آیند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار با هفته یازدهم مقابل هوادار تهران محروم است و فردا (جمعه سوم آذر ماه) بازی را از روی سکو‌ها دنبال می‌کند، اما دستورات تاکتیکی را به ما می‌دهد.

مهدی تارتار سرمربی ملوان به دلیل محرومیت فردا غایب است و به همین دلیل محمد نوری مربی این تیم در نشست خبری حضور یافته بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا