به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه ۴۸۰ واحدی ساخت منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران در انتظامی و مرزبانی است. وی با بیان […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه ۴۸۰ واحدی ساخت منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران در انتظامی و مرزبانی است.

وی با بیان اینکه از سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحدهای سازمانی و البته ملکی می‌بریم، اضافه کرد: بنا را به این گذاشتیم که در یک فاصله و محور زمانی ۲-۳ ساله به همت فرماندهان و مدیران و با کمک‌های دولت و مجلس، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکارانمان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور به اشاره به مأموریت خیز بودن چند استان از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی، گفت: سهم این استان‌ها ویژه است و در اولویت ساخت گذاشتیم که امید می‌رود با همت فرماندهان در حوزه انتظامی و مرزبانی منازل یادشده به سرعت ساخته شوند.

سردار رادان با بیان اینکه امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در شهرستان اهواز زده شد، تاکید کرد: تلاش می‌شود کل سهم استان خوزستان را در ۲-۳ سال به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مواد مخدر در حاشیه سفر خود به استان خوزستان، تصریح کرد: مردم خوزستان از دو موضوع رنج می‌برند که این رنج مردم، رنج ما شده است؛ یکی بحث تیراندازی‌های بی هدف و یکی هم سرقت‌های مسلحانه است، ما به همکارانمان ابلاغ کردیم به حکم قانون در هر دو مورد بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند.

منبع: مـهر