آلومینیوم اراک- پیکان؛ بازگشت رضا عنایتی/ برزیل ایران به دنبال فرار از انتهای جدول است
آلومینیوم اراک- پیکان؛ بازگشت رضا عنایتی/ برزیل ایران به دنبال فرار از انتهای جدول است

مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (روز جمعه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

به گزارش زیرنویس، در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ۳ بازی امروز (روز جمعه) در شهر‌های مختلف پیگیری  می‌شود و مابقی بازی‌ها هم به جز دیدار پرسپولیس و نساجی روز شنبه برگزار خواهند شد.

آلومینیوم اراک- پیکان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات لیگ برتر فوتبال برابر تیم فولاد شکست خورد و با  ۱۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز خانگی را برابر تیم پیکان بگیرند تا جبران مافات کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم پیکان وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و با ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

در حالی که باشگاه پیکان قرارداد رسول خطیبی را تمدید کرده بود، اما مدیران این باشگاه در تعطیلات لیگ برتر خطیبی را برکنار کردند و رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید  را جایگزین خطیبی کردند و هدایت تیم خود را به او سپردند.

به هر حال باید دید تغییر و تحولات کادر فنی شوکی بر پیکره تیم پیکان وارد می‌کند و عنایتی در اولین حضورش روی نیمکت خودروسازان می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند یا نه!

هوادار- ملوان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال هوادار در هفته دهم توانست برد با ارزشی را برابر تیم صنعت نفت آبادان در خارج از خانه کسب کند و با ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم هوادار می‌خواهد با برد بازی خانگی به روند رو به رشد خود ادامه بدهد، اما با حریف جوان و باانگیزه مواجه است.

در آن طرف، تیم ملوان در خانه خود برابر تیم استقلال خوزستان متوقف شد و با ۱۶ امتیاز دررتبه پنجم قرار گرفت.

شاگردان تارتار می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز برابر تیم هوادار دست پر به انزلی برگردند و به جمع مدعیان بپیوندند.

مس رفسنجان- صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دهم برابر تیم گل گهر سیرجان شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان الهامی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم صنعت نفت آبادان کسب کنند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم ته جدولی  صنعت نفت آبادان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان عبدالله ویسی نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارند تا از انتهای جدول فرار کنند، اما کار سختی در رفسنجان پیش رو دارند.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

شمس آذر قزوین- گل گهر سیرجان- ساعت ۱۵:۰۰

تراکتور- فولاد- ساعت ۱۵:۰۰

ذوب آهن- استقلال- ساعت ۱۷:۳۰

باشگاه خبرنگاران