ایران قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان/ یوسفی باز هم طلایی شد
ایران قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان/ یوسفی باز هم طلایی شد

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در کشور مکزیک پنجشنبه شب با برگزاری رقابت‌های وزن +۱۰۹ کیلوگرم به پایان رسید و تیم ایران موفق شد مقتدرانه بر سکوی نخست قرار گیرد. در شب پایانی مسابقات و در فوق سنگین، علیرضا یوسفی (رکوردار جهان در رده سنی جوانان) با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی در یک ضرب […]

- ایران قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان/ یوسفی باز هم طلایی شد

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در کشور مکزیک پنجشنبه شب با برگزاری رقابت‌های وزن +۱۰۹ کیلوگرم به پایان رسید و تیم ایران موفق شد مقتدرانه بر سکوی نخست قرار گیرد.

در شب پایانی مسابقات و در فوق سنگین، علیرضا یوسفی (رکوردار جهان در رده سنی جوانان) با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی در یک ضرب و ۲۴۰ کیلوگرم در دو ضرب توانست سه مدال طلا (یک ضرب، دو ضرب  و مجموع) را تصاحب کند و برای دومین بار قهرمان جوانان جهان شود.

طا‌ها نعمتی هم با ۱۷۶ کیلوگر در یک ضرب و ۲۰۵ کیلوگرم در دو ضرب سه مدال نقره به دست آورد. او همچنین رکورد نوجوانان جهان را در حرکت یک ضرب پنج کیلوگرم افرایش داد و به نام خود ثبت کرد.

با پایان رقابت ها، تیم ایران با ۶۶۰ امتیاز و کسب پنج مدال طلا، ۹ نقره و یک برنز قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در گوادالاخارای مکزیک شد.

باشگاه خبرنگاران