به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، محسن منصوری پس از بازدید چند طرح در سنقر و کلیایی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری مسئولان استان کرمانشاه اتفاقات خوبی در منطقه افتاده است. وی افزود: کمبودها برطرف شده و در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده و در مصوبات رئیس جمهور به استان کرمانشاه […]

- پروژه‌های سنقر نیازمند تزریق و تأمین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، محسن منصوری پس از بازدید چند طرح در سنقر و کلیایی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری مسئولان استان کرمانشاه اتفاقات خوبی در منطقه افتاده است.

وی افزود: کمبودها برطرف شده و در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده و در مصوبات رئیس جمهور به استان کرمانشاه کمک شده که برخی از طرح ها فعال شود و مشکلات به حداقل ممکن برسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: اما هنوز نقص‌هایی وجود دارد و پروژه‌هایی نیاز به تأمین و تزریق اعتبار دارد.

وی گفت: امروز در شهرستان سنقر از تعدادی از پروژه‌ها بازدید کردیم و مسیر و راه اصلی مرکز استان به سنقر از طریق بیستون و صحنه کارهایی انجام شده و بخش هایی از پروژه تکمیل و بخش‌هایی هم باقیمانده که دولت تأمین اعتبار می‌کند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مناطق و محدوده ای که ضروری است در حقیقت نیاز به تأمین اعتبار فوری دارد تا کارش انجام شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های آب و فاضلاب و تصفیه خانه‌ای که بازدید کردیم و سایر حوزه‌ها هم سه پروژه نیمه کاره دارند که در اولویت تأمین اعتبار هستند تا مسئله و مشکل حل شود.

منبع: خبـرآنلاین