پیشنهاد چند میلیون پوندی یک شرکت مُد به ستاره رئال
پیشنهاد چند میلیون پوندی یک شرکت مُد به ستاره رئال

به گزارش زیرنویس، جود بلینگهام با شرکت فرانسوی لویی ویتون برای یک قرارداد چند میلیون پوندی به توافق رسید تا نشان دهد هافبک انگلیسی به جمع ستاره‌های ورزشی پیوسته است. این خانه مد لوکس فرانسوی فقط با نمادهای ورزشی کار می‌کند. آنها قبل از جام جهانی سال گذشته یک کمپین تبلیغاتی با لیونل مسی و […]

به گزارش زیرنویس، جود بلینگهام با شرکت فرانسوی لویی ویتون برای یک قرارداد چند میلیون پوندی به توافق رسید تا نشان دهد هافبک انگلیسی به جمع ستاره‌های ورزشی پیوسته است.

این خانه مد لوکس فرانسوی فقط با نمادهای ورزشی کار می‌کند. آنها قبل از جام جهانی سال گذشته یک کمپین تبلیغاتی با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو راه اندازی کردند. کمپانی لویی ویتون همچنین قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ کمپینی با حضور پله، دیگو مارادونا و زین الدین زیدان راه‌اندازی کرده بود و حالا این ستاره جوان را هدف قرار داده است.

براساس گزارش دیلی میل، ستاره رئال مادرید هنوز هیچ قرارداد دیگری به جز قرارداد کفش خود با آدیداس امضا نکرده است، اگرچه او سال گذشته در یک عکسبرداری برای شرکت گوچی به عنوان بخشی از همکاری آنها با شرکت پوشاک ورزشی آلمانی شرکت کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس