جریمه میلیاردی بایننس به نفع کدام ارزهای دیجیتال تمام شد؟
جریمه میلیاردی بایننس به نفع کدام ارزهای دیجیتال تمام شد؟

  بر اساس داده‌های بازار، توکن صرافی ورشکسته FTX با نماد اختصاری FTT، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد بیش از ۴۵ درصدی قیمت خود بوده است. علاوه بر این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته FTT هم بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است. رشد ماهانه این ارز دیجیتال حتی قابل‌توجه‌تر بوده و به […]

- جریمه میلیاردی بایننس به نفع کدام ارزهای دیجیتال تمام شد؟

 

بر اساس داده‌های بازار، توکن صرافی ورشکسته FTX با نماد اختصاری FTT، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد بیش از ۴۵ درصدی قیمت خود بوده است. علاوه بر این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته FTT هم بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است.

رشد ماهانه این ارز دیجیتال حتی قابل‌توجه‌تر بوده و به بیش از ۳۰۰ درصد می‌رسد. بر اساس داده‌های بازار، FTT در ۳۰ روز گذشته ۱۸ روز سبز داشته و در حال حاضر، بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود.

به گفته کارشناسان بازار، رشد قابل‌توجه این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، به احتمال زیاد به دلیل تحولات اخیر پیرامون صرافی رقیب آن، یعنی بایننس بوده است.

در این میان، گزارش‌ جدید پلتفرم تحلیل Santiment حاکی از آن است که پس از تشدید مسائل نظارتی برای بایننس، برخی از معامله‌گران در حال مبادله بایننس کوین (BNB) خود با FTT هستند.

البته رشد اخیر FTT را می‌توان به احتمال بازگشایی مجدد صرافی FTX هم مرتبط دانست.

رمزارز نیوز نوشته است: گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، در اظهارات اخیر خود گفته که بازگشت این پلتفرم تحت رهبری جدید و در صورت پیروی از قوانین اوراق بهادار، امکان‌پذیر است. علاوه بر این، گزارش‌هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه، مدیران سابق صرافی FTX برای ایجاد یک صرافی رمزارزی جدید در دوبی به نام Backpack همکاری خواهند کرد.

منبع: اطلاعات انلاین