به گزارش زیرنویس،سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تامین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند. مدیرکل پزشکی‌قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای یک خانواده پنج نفره در زاهدان بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از […]

به گزارش زیرنویس،سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تامین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی‌قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای یک خانواده پنج نفره در زاهدان بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

رضا عبدی امروز جمعه اظهار کرد: اعضای یک خانواده پنج نفره در یکی از محلات زاهدان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: متوفیان شامل والدین و سه فرزند یک خانواده بودند.

وی بیان کرد: یک تله انفجاری در کنار جاده کار گذاشته شده بود که هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر و از چند جهت نیز به سمت ماموران تیراندازی کردند.

تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان کردند که تاب مقاومت نداشته و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچگونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تروریست های بزدل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنا بر گزارش پزشک قانونی، این حادثه بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن رخ داده است.

 

 

منبع خبر: رکنـا