تارتار: رتبه دوم ملوان شانسی نیست و به حق است
تارتار: رتبه دوم ملوان شانسی نیست و به حق است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تارتار پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل هوادار، اظهار داشت: باید از هواداران‌مان تشکر کنم. تعدادی از آنها خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و ما هم مثل هوادار، تعدادی هوادار داشتیم. حیف است این ورزشگاه دستگردی بیش از این طرفدار نداشته باشد. از افرادی هم که […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تارتار پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل هوادار، اظهار داشت: باید از هواداران‌مان تشکر کنم. تعدادی از آنها خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و ما هم مثل هوادار، تعدادی هوادار داشتیم. حیف است این ورزشگاه دستگردی بیش از این طرفدار نداشته باشد. از افرادی هم که پای گیرنده‌ها دلشان با ملوان بود و ما را دعا کردند، ممنون هستم. 

وی افزود: به بازیکنان‌مان تبریک و خسته نباشید می‌گویم که از  همان ابتدا برای برد بازی کردند. به داشتن این بازیکنان بسیار خوب و قوی از لحاظ فنی و اخلاقی افتخار می‌کنم و امیدوارم دیده شوند. امروز هم این موضوع را ثابت کردند. خیلی خوشحالیم که امروز انزلی خوشحال است. می‌دانم امروز در شهر چه خبر است و هواداران چه قدر عاشق این تیم هستند. حیف که ما نیستیم تا با آنها خوشحالی کنیم. 

سرمربی ملوان عنوان کرد: امیدوارم به خاطر دل هواداران همچنان این روند را ادامه بدهیم. هرچند کار سختی است. ملوان تیم قابل احترامی است که بیشتر آنالیز می‌شود. امیدوارم بچه‌ها با تلاش بیشتر و تمرکز بالاتر این روند را ادامه بدهند.

تارتار درمورد دلیل نتایج خوب ملوان در این فصل که سبب شده بهترین فصل فوتبالی‌اش رقم بخورد، توضیح داد: اتفاق خاصی نیفتاده است. می‌دانم کمترین نقش را در این موفقیت خودم داشتم. یک مجموعه هستیم و باشگاه بزرگ و ریشه دار ملوان، تیم کوچکی نیست. به اتفاق کادرفنی و بازیکنانم فقط زحمت می‌کشیم و از همه مهم‌تر، هواداران عاشق داریم. وقتی تعصب این‌ها به تیم را می‌بینیم، احساس مسئولیت ما بالاتر می‌رود و بیشتر تلاش می‌کنیم.

وی افزود:  بچه‌ها نیز به این مسئله واقف هستند. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و قطعا باید در نیم فصل تقویت شویم. تلاش خود را برای کسب موفقیت‎های بیشتر به کار می‌گیریم اما باید انتظارات از ما منطقی باشد.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه قرار گرفتن تیمش در رتبه دوم جدول شگفت‌انگیز است، گفت: خیلی خوشحالیم اما فکر می‌کنم آنهایی که بازی ملوان را دنبال می‌کنند، نمی‌توانند بگویند تیم ما شانسی در رتبه دوم جدول است. با در نظر گرفتن انصاف فنی و از لحاظ فیزیکی با صلابت کار کردیم. تیم زحمتکش و یکدلی هستیم. به حق اینجای جدول قرار گرفتیم اما حفظ این رتبه خیلی سخت است زیرا تیم شناخته‌شده‌ای هستیم. ضمن احترام به همه تیم‌ها، آنها برای نباختن مقابل ما بازی می‌کنند. کارمان خیلی سخت است اما باید بیشتر تلاش کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس