موشک‌های ایرانی در خیابان‌های تهران رونمایی شد
موشک‌های ایرانی در خیابان‌های تهران رونمایی شد

به گزارش «اطلاعات آنلاین» ، رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس»  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج به همت سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص)  از خیابان انقلاب آغاز و به سمت محل نمازجمعه تهران برگزار شد. در این مراسم، ویژه‌نامه‌های متنوع و متفاوتی به اجرا درآمد و بسیجیان و شهروندان تهرانی با حضور پرشور در خیابان‌ها و سردادن […]

موشک‌های ایرانی در خیابان‌های تهران رونمایی شد

به گزارش «اطلاعات آنلاین» ، رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس»  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج به همت سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص)  از خیابان انقلاب آغاز و به سمت محل نمازجمعه تهران برگزار شد.

در این مراسم، ویژه‌نامه‌های متنوع و متفاوتی به اجرا درآمد و بسیجیان و شهروندان تهرانی با حضور پرشور در خیابان‌ها و سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم‌ غاصب صهیونیستی و آمریکا، به‌عنوان حامی و شریک جنایات این رژیم اعلام و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

یکی از جلوه‌های رزمایش ۵۰ هزارنفری الی بیت‌المقدس در تهران نمایش اقتدار بسیج بود. گردان‌های مختلف بسیج تهران با برگزاری رزمایش ماشینی و موتوری آمادگی خود را برای صیانت از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی به نمایش گذاشتند.

درجریان این راهپیمایی از برخی دستاوردهای نظامی – تسلیحاتی نیروهای مسلح، به‌ویژه در حوزه موشکی از جمله سامانه موشکی «خیبر» رونمایی شد. همچنین موشک بالستیک «خرمشهر» و سامانه موشکی «مجید» به نمایش گذاشته شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین